welshenoscar

Alla inlägg under mars 2013

Av Sara Larsson - 31 mars 2013 13:13

Shakira & Oscar på promenad idag <3

Av Sara Larsson - 25 mars 2013 18:11

Hejhej, just nu är Matilda och jag jätteglada för Matilda ska få två prövveckor med en 1 årig portugisisk vattenhund!!! Om allt går bra så ska hon få den på foder!!!!! Iaf idag har jag Doris Matilda och Oscar varit ute och matat änderna! Oscar blev galen eftersom han e fågelhund haha ^^ men här kommer lite bilder!

Av Sara Larsson - 24 mars 2013 21:11

Hej ni! Idag har jag sovit hos Matilda och vi hade JÄTTEROLIGT! Kom till hennes hundblogg här ~~~~~> dreamdog.bloggplatsen.se iaf ikväll har jag tränat freestyle med oscis och jag skulle säga att han är VÄRLDENS bästa freestylehund! Men när jag skulle fixa lite med musiken och jag kom tillbaka så låg han i korgen och kolla på mig som ba ~ mhm jag tänker inte gå upp och fortsätta tro inte de jag är trött. Jag försökte dra upp honom men han gjorde sig slapp och tung så jag fick lite skuldkänslor så jag lät honom sova och vila men de förkänar han faktiskt för han var jätteduktig och flitig ;) ps. Video kommer senare någon gång så får ni se vårt freestyle nummer :D men nu blir de partaj så då piggnar han nog ;) godnatt så länge :)

Av Sara Larsson - 16 mars 2013 18:12

Hejhej! Oscar blev just väldigt trött efter att vi har lekt med hans viltben (som vi köpte på ett hundcafe ^^) han och katten tusse har tiggt godis också så nu är dom mätta o belåtna! ;D

Av Sara Larsson - 16 mars 2013 18:09

Hejhej! Oscar blev just väldigt trött efter att vi har lekt med hans viltben (som vi köpte på ett hundcafe ^^) han och katten tusse har tiggt godis också så nu är dom mätta o belåtna! ;D

Av Sara Larsson - 15 mars 2013 12:26

Ska precis ha nationella prov? om2 min här e en bild/ collage hihi ??????

Av Sara Larsson - 14 mars 2013 18:18

Haha jag var just ute med Oscar på trädgården så söt! Helt plötsligt har han börjat att älska pinnar! Han har aldrig varit en pinnhund men efter att hans favvo flickvän Shakira ÄLSKAR pinnar så kanske de hjälpte lite på traven ;) här är en bild på en uppspelt Oscar :D

Av Sara Larsson - 14 mars 2013 16:36

Hejsan! Hur mår ni? Jag mår toppen snart ska jag hem efter att ha varit med min bästiiiiss Matilda och när jag kommer hem får jag träffa Oscar! Oscar är min welsh springer spaniel på 6 år som jag bara ÄLSKAAARRR!! Han är verkligen mitt allt! Det är han ni ska få veta om i den här bloggen. Jag lägger upp bilder dagligen ( om jag hinner) och videos kommer då och då. Har haft många bloggar men aldrig riktigt en hund blogg eller jag har haft en med Matilda men inte nu längre. Den bloggen heter mysigahundar.bloggplatsen.se

Hoppas ni tittar in i bloggen igen och ni är såå välkommna pööss på er :)      här har ni min lilla älskling :) ses snart :) // Sara & Oscar!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards